Ήμουν από αυτούς που "κρατούσαν μικρό καλάθι" για το Συνέδριο.
Από αυτούς που κατάγγελλαν τους μηχανισμούς που απέκλεισαν από το Συνέδριο άξια και ικανά στελέχη.
Από αυτούς που άρχισαν να φοβούνται ότι "ο Πρόεδρος συμβιβάστηκε" κι ότι η ΑΝΑΝΕΩΣΗ θα παρέμενε μόνο μια ανάμνηση.
Σήμερα χαίρομαι πάρα πολύ που διαψεύστηκα.
Σήμερα άρχισα να γίνομαι αισιόδοξος.
Σήμερα είδα τον Παπανδρέου που τόσο καιρό περίμενα. Τον ηγέτη που δεν διστάζει να προκαλέσει, να τολμήσει, να βάζει την δική του σφραγίδα.
Η πρότασή του για Γραμματέα και Πολιτικό Συμβούλιο περιέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που ανοίγουν διάπλατα τον δρόμο για την ανανέωση, την ενδυνάμωση και την προοπτική του ΠΑΣΟΚ.
Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα θα λυθούν, ως δια μαγείας, με την εκλογή και μόνο νέου Γραμματέα και Πολιτικού Συμβουλίου. Ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος. Όμως είναι ο δρόμος προς την σωστή κατεύθυνση.
Γίνεται πράξη αυτό που η κοινωνία ζητούσε, καιρό τώρα.
Τώρα αυτό που χρειάζεται, για το επόμενο βήμα, είναι ριζική ανανέωση στα πρόσωπα που θα στελεχώσουν του Τομείς του Κινήματος και στελέχωσή τους με ανθρώπους που δεν ψάχνουν καρέκλα, αλλά πεδίο δράσης.
Και μετά...
Το πιο δύσκολο κομμάτι. Η ανανέωση του ενδιάμεσου στελεχιακού δυναμικού (Νομαρχιακές, Περιφερειακές Επιτροπές κ.λ.π.). Είναι το πιω άρρωστο κομμάτι του Κινήματος.
Εδώ όμως σημαντικός είναι ο ρόλος της βάσης. Της βάσης που πρέπει να ξυπνήσει, να σπάσει τους μηχανισμούς και να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ την ανανέωση.
Αυτή η βάση που, το υγιές τμήμα της, φυλλορροεί και απομακρύνεται από το Κίνημα, πρέπει να δώσει συντεταγμένα την μάχη για το ξεκαθάρισμα του Κινήματος, από τους καρεκλοκένταυρους , τους παρατρεχάμενους των βουλευτών και τους ανθρώπους που χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν το Κίνημα για την άνοδό τους (κοινωνική, οικονομική).
Είμαι όμως πλέον αισιόδοξος...
Ο δρόμος άνοιξε...
Από αυτούς που κατάγγελλαν τους μηχανισμούς που απέκλεισαν από το Συνέδριο άξια και ικανά στελέχη.
Από αυτούς που άρχισαν να φοβούνται ότι "ο Πρόεδρος συμβιβάστηκε" κι ότι η ΑΝΑΝΕΩΣΗ θα παρέμενε μόνο μια ανάμνηση.
Σήμερα χαίρομαι πάρα πολύ που διαψεύστηκα.
Σήμερα άρχισα να γίνομαι αισιόδοξος.
Σήμερα είδα τον Παπανδρέου που τόσο καιρό περίμενα. Τον ηγέτη που δεν διστάζει να προκαλέσει, να τολμήσει, να βάζει την δική του σφραγίδα.
Η πρότασή του για Γραμματέα και Πολιτικό Συμβούλιο περιέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που ανοίγουν διάπλατα τον δρόμο για την ανανέωση, την ενδυνάμωση και την προοπτική του ΠΑΣΟΚ.
Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα θα λυθούν, ως δια μαγείας, με την εκλογή και μόνο νέου Γραμματέα και Πολιτικού Συμβουλίου. Ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος. Όμως είναι ο δρόμος προς την σωστή κατεύθυνση.
Γίνεται πράξη αυτό που η κοινωνία ζητούσε, καιρό τώρα.
Τώρα αυτό που χρειάζεται, για το επόμενο βήμα, είναι ριζική ανανέωση στα πρόσωπα που θα στελεχώσουν του Τομείς του Κινήματος και στελέχωσή τους με ανθρώπους που δεν ψάχνουν καρέκλα, αλλά πεδίο δράσης.
Και μετά...
Το πιο δύσκολο κομμάτι. Η ανανέωση του ενδιάμεσου στελεχιακού δυναμικού (Νομαρχιακές, Περιφερειακές Επιτροπές κ.λ.π.). Είναι το πιω άρρωστο κομμάτι του Κινήματος.
Εδώ όμως σημαντικός είναι ο ρόλος της βάσης. Της βάσης που πρέπει να ξυπνήσει, να σπάσει τους μηχανισμούς και να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ την ανανέωση.
Αυτή η βάση που, το υγιές τμήμα της, φυλλορροεί και απομακρύνεται από το Κίνημα, πρέπει να δώσει συντεταγμένα την μάχη για το ξεκαθάρισμα του Κινήματος, από τους καρεκλοκένταυρους , τους παρατρεχάμενους των βουλευτών και τους ανθρώπους που χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν το Κίνημα για την άνοδό τους (κοινωνική, οικονομική).
Είμαι όμως πλέον αισιόδοξος...
Ο δρόμος άνοιξε...
3 σχόλια:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΓΑΜΠΡΟΣ ΤΗΣ κ.ΚΑΣΙΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑΣ ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ β΄ΠΕΙΡΑΙΩΣ
* Η συμμορία
Οι ατσίδες με τα ταξί-«μαϊμούδες»
Το ΒΗΜΑ, 23/12/2007 , Σελ.: A42
Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Α
* Ατομα που εμφανίζονταν ως πωλητές οχημάτων ΔΧ ή αυτοκινητιστές κατηγορούνται ότι εξαπατούσαν υποψήφιους αγοραστές
Οι ατσίδες με τα ταξί-«μαϊμούδες»
Τα θύματα στις μηνύσεις τους καταγγέλλουν ότι έχασαν μεγάλα χρηματικά ποσά - τι προέκυψε από τη δικαστική έρευνα
ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΛΗ
Ανθρωποι της αγοράς, με... πρόσωπο, εξυπηρετικοί και καλοδιάθετοι, τόσο ώστε να «περνούν» ως πραγματικοί έμποροι ταξί, καταφέρνουν ανενόχλητοι επί χρόνια να αποσπούν μεγάλα χρηματικά ποσά, ύψους πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, εξαπατώντας όποιον πέφτει στα νύχια τους. Θύματά τους επίδοξοι επαγγελματίες αυτοκινητιστές, οι οποίοι, στην προοπτική ενός γερού μεροκάματου που θα κέρδιζαν με ένα όχημα και μια άδεια ταξί, προχωρούν στην αγορά τους. Τα λεφτά πληρώνονται πάντα προκαταβολικά. Προσυμφωνημένα. Αλλά όσο βλέπουν οι υποψήφιοι αγοραστές ταξί...
Υπόθεση απάτης με θύματα υποψήφιους αγοραστές ταξί
Η κομπίνα, όπως τουλάχιστον περιγράφεται στις μηνύσεις των θυμάτων, είναι απλή, καλοστημένη και αποδοτική για τους κατηγορουμένους. «Αλιεύουν» τα θύματά τους καταχωρίζοντας αγγελίες στον Τύπο και προσφέροντας τις πιο ευνοϊκές τιμές στην αγορά. Δέχονται τους υποψήφιους αγοραστές στη διεύθυνση που κάθε φορά έχει η «επιχείρηση» ως έδρα. Μπροστά έχουν συνήθως ένα σταθμευμένο ταξί για να πιστοποιεί ότι όλα έχουν καλώς.
* Το σκηνικό της απάτης
Οι κατηγορούμενοι για να πείθουν τα θύματά τους ότι η συναλλαγή μαζί τους είναι απολύτως νόμιμη και δεν ενέχει κανένα ρίσκο διαπραγματεύονται παρουσία (;) συμβολαιογράφου ως και τη σύνταξη των συμβολαίων. Φυσικά δεν τα υπογράφουν ποτέ, επικαλούμενοι κάθε φορά διαφορετικές προφάσεις. Εν τω μεταξύ έχουν φροντίσει να εισπράξουν από τα θύματά τους το τίμημα.
Την επόμενη στιγμή εξαφανίζονται. Αλλάζουν διεύθυνση, τίτλο, υπεύθυνο... Και αν οι απελπισμένοι και χρεωμένοι «πελάτες» τους τούς εντοπίσουν, τους καθησυχάζουν προσφέροντάς τους συναλλαγματικές. Φυσικά μετά εξαφανίζονται ξανά, αφού οι συναλλαγματικές που μοιράζουν δεν έχουν κανένα αντίκρισμα.
Μεταξύ των πρωταγωνιστών της υπόθεσης, σε σειρά μηνύσεων που ερευνά η Δικαιοσύνη, εμφανίζονται οι Γεώργιος Καρανίκας, Αλέξανδρος Κουτσουμπέλης και Θεόδωρος Ανδριανόπουλος.
* Αλλάζουν έδρα και όνομα
Οπως προκύπτει από το σύνολο των δικογραφιών - δεν τις χειρίζεται ένας ανακριτής και άρα είναι αμφίβολο αν κάθε δικαστικός λειτουργός γνωρίζει την ώρα που εξετάζει τους κατηγορουμένους για την ύπαρξη και άλλων συναφών δικογραφιών εις βάρος τους -, η «επιχείρηση» εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία της με τη μέθοδο της αλλαγής έδρας έπειτα από κάθε «αγοραπωλησία» και την εμφάνιση διαφορετικού κάθε φορά προσώπου ως ιδιοκτήτη της επιχείρησης. Συνήθως συστήνονται στους πελάτες τους με ψεύτικο όνομα και διαφορετική ιδιότητα. Πότε ως μεσίτες, πότε ως έμποροι αυτοκινήτων και πότε ως αυτοκινητιστές ή ιδιοκτήτες ταξί οι ίδιοι.
Το πιο σκανδαλώδες όλων, όπως προκύπτει από πρόσφατες καταγγελίες, είναι ότι δεν έχουν σταματήσει τη δράση τους ούτε αφότου βρέθηκαν αντιμέτωποι με τη Δικαιοσύνη. Αυτή την περίοδο έχει στηθεί νέο μαγαζί εμπορίας ταξί σε νέα διεύθυνση στην περιοχή της Καλλιθέας και οι δράστες χρησιμοποιώντας «αχυρανθρώπους» εξακολουθούν ανενόχλητοι να εξαπατούν όσους ανυποψίαστους επιχειρούν να αγοράσουν άδειες και οχήματα ταξί.
Πρόσφατα απολογήθηκε ενώπιον της 4ης τακτικής ανακρίτριας κυρίας Δέσποινας Σταθοπούλου ο Γ. Καρανίκας, ο οποίος αμέσως μετά αφέθηκε ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα. Αλλά, όπως διαπιστώθηκε, ο κατηγορούμενος εμπλέκεται και σε άλλη προγενέστερη υπόθεση, για την οποία μάλιστα έχει παραπεμφθεί σε δίκη με δύο βουλεύματα, ένα του Συμβουλίου Πρωτοδικών και ακολούθως του Συμβουλίου Εφετών. Το επόμενο βήμα του ωστόσο δεν ήταν η αναστολή των δραστηριοτήτων του. Προσέφυγε στον Αρειο Πάγο, ενώπιον του οποίου εκκρεμεί αίτηση αναίρεσης κατά του δευτεροβάθμιου παραπεμπτικού βουλεύματος. Και η ιστορία συνεχίζεται...
* Τι καταγγέλλουν τα θύματα
Στη μήνυσή της εις βάρος του κυκλώματος η κυρία Ευγενία Τζανάκη - ένα από τα θύματα - η οποία στρέφεται κατά τεσσάρων ατόμων, μεταξύ των οποίων ο Αλέξανδρος Κουτσουμπέλης, αναφέρει: «Οι μηνυόμενοι δηλώνουν ότι ασκούν άλλοτε το επάγγελμα του αυτοκινητιστού, άλλοτε του εμπόρου αυτοκινήτων ΔΧΕ και άλλοτε του μεσίτου. (...) Λειτουργούν δύο-τρία καταστήματα στην περιοχή των Αθηνών (ένα στην οδό Δράκοντος αριθμ. 81, ένα στην οδό Λένορμαν αριθ. 163 και πιθανόν και τρίτο στην οδό Λιοσίων)». Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η κυρία Τζανάκη, με τα ψέματα και τη συνδρομή «συμβολαιογράφου», μιας κυρίας η οποία συντάσσει και υπογράφει συμβόλαια ή πληρεξούσια, υπεξαιρούν από τα θύματά τους τεράστια ποσά.
Πόσα ακριβώς; Ο κ. Ιωάννης Μυλωνάς, ο οποίος θέλησε να αγοράσει άδεια και ταξί εξ ημισείας με άλλον συνάδελφό του, αναφέρει στη μήνυσή του εις βάρος του Αλέξανδρου Κουτσουμπέλη και του Θεόδωρου Ανδριανόπουλου: «Στις 9.10.2006 πληρώσαμε το ποσό των 90.000 ευρώ με την υπ' αρ. επιταγή ΓΓ 57250671-6 της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, υπογράψαμε προσύμφωνο και οι εγκαλούμενοι μας επαναβεβαίωσαν ότι στις 11.10.2006 θα γινόταν η οριστική μεταβίβαση της αδείας στα γραφεία τους, από όπου θα παραλαμβάναμε και το αυτοκίνητο». Στην αγορά οι τιμές για την αγορά μιας άδειας ξεπερνούν τα 170.000 ευρώ, ενώ ένα αυτοκίνητο κοστίζει από 30.000 ευρώ και πάνω.
* Αφαντοι οι ιδιοκτήτες
Αλλά εκείνη την ημέρα έλειπαν και το αυτοκίνητο και οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης. «Προσπαθούσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους αλλά δεν απαντούσαν σε κανένα από τα τηλέφωνά τους, ούτε κινητά ούτε σταθερά. Ούτε και στο μαγαζί ήρθαν» αναφέρει ο κ. Μυλωνάς. «Τη Δευτέρα 16.10.2006 που πήγαμε ξανά στο μαγαζί βρήκαμε τον Θεόδωρο Ανδριανόπουλο. Κάλυπτε συνεχώς τον Αλέξανδρο Κουτσουμπέλη. Μας είπε ότι δεν γνωρίζει πού βρίσκεται, προσποιούνταν τον ανήξερο, του τηλεφωνούσε και μας έλεγε ότι δήθεν ψάχνει χρήματα από άλλες μάνδρες, δανεικά, για να μας καλύψει και να μας επιστρέψει τα χρήματα...» καταλήγει ο μηνυτής.
Εις βάρος των κατηγορουμένων στην υπόθεση των αγοραπωλησιών ταξί-«μαϊμούδων» στρέφονται ήδη με μηνύσεις τους και οι κκ. Σωτήριος Τσάνης και Αγγελέτος Μενδρινός και ο κατάλογος φαίνεται ότι θα αυξηθεί και άλλο.
Για όλα φταίει η συγκυρία, λένε οι κατηγορούμενοι
Σε δεινή θέση βρίσκονται σήμερα τα θύματα. Η πλειονότητα των εξαπατηθέντων, προκειμένου να ανταποκριθούν στα έξοδα της αγοράς των ταξί, υποθήκευσαν τα σπίτια τους, ενώ άλλοι έλαβαν μεγάλα τραπεζικά δάνεια. Οι εισπράξεις από το ταξί που θα δούλευαν, όπως πίστευαν, θα κάλυπταν τις υποχρεώσεις τους. Σήμερα το μόνο που έχουν είναι το χρέος στην τράπεζα, την απειλή να μην καταφέρουν να το πληρώσουν και τον κίνδυνο το σπίτι τους «να βγει στο σφυρί».
Τα θύματα στράφηκαν στη Δικαιοσύνη με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή, έστω και καθυστερημένα, θα πάρουν πίσω τα μεγάλα χρηματικά ποσά που οι επιτήδειοι τους υπεξαίρεσαν. Ολοι τους έχουν προσφύγει και στην αστική δικαιοσύνη διεκδικώντας με την κατάθεση αγωγών το σύνολο του ποσού των χρημάτων που ζημιώθηκαν από τις ενέργειες των κατηγορουμένων. Ακόμη περιμένουν.
Το «αστείο» - αν υπάρχει σε αυτή την υπόθεση - είναι ότι οι κατηγορούμενοι δεν αρνούνται πως έλαβαν χρήματα από τα θύματά τους δίχως να τους παραδώσουν τις άδειες και τα αυτοκίνητα που υποτίθεται ότι θα τους πωλούσαν. Αρνούνται μόνο την κατηγορία της απάτης υποστηρίζοντας ότι δεν είχαν σκοπό να εξαπατήσουν τους πελάτες τους. Για όλα φταίει, λένε, η... συγκυρία. «Συνθήκες ανεξάρτητες από τη θέλησή μας, τα απρόοπτα της αγοράς και των συναλλαγών, μας ανάγκασαν να μην μπορούμε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας» είναι το βασικό επιχείρημα.
Και επιχειρώντας να λύσουν το θέμα με τον ίδιο τρόπο προτείνουν σε όποια από τα θύματά τους τούς τρέχουν στα δικαστήρια να τα βρουν επιστρέφοντάς τους κάποια από τα ποσά που τους... έφαγαν για να δείξουν και καλή διαγωγή εν όψει της δίκης.
Το ΒΗΜΑ, 23/12/2007 , Σελ.: A42
Κωδικός άρθρου: B15246A421
* Η συμμορία των εμπόρων ταξί-«μαϊμούδων» εξελίσσεται σε Λερναία Υδρα
Colpo grosso με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
Πώς μπορείτε να χάσετε το όχημα που θέλετε να πουλήσετε ή να εξαπατηθείτε με το ακίνητο που ονειρεύεστε να αγοράσετε...
ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΛΗ
Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έτοιμα προς πώληση. Οι έμποροι παζαρεύουν προς τα κάτω τις τιμές των οχημάτων που αγοράζουν για να τα μεταπωλήσουν με μεγαλύτερο κέρδος. Οι απατεώνες όμως δεν κάνουν τέτοιου είδους παζάρια και έτσι εξαπατούν ευκολότερα τα υποψήφια θύματά τους
Συμμορία των εμπόρων ταξί-«μαϊμούδων».
Σε Λερναία Υδρα έχει εξελιχθεί η συμμορία των εμπόρων ταξί-«μαϊμούδων». Πολυεπίπεδη και πολυπλόκαμη, η εγκληματική δραστηριότητά της έχει επεκταθεί και στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, κάποιοι από τους «αχυρανθρώπους» της ετοιμάζουν και νέο «colpo grosso», αυτή τη φορά στην αγορά ακινήτων. Και όλα αυτά ενώ ορισμένα από τα μέλη της είναι ήδη υπόλογα στη Δικαιοσύνη για την ως σήμερα δράση τους. Οι πρωταγωνιστές αυτής της συμμορίας είναι μάστορες στην ψυχολογία, δεινοί παίκτες στην αγορά, λένε οι εξαπατημένοι. Σου δημιουργούν την εντύπωση ότι πίσω τους ρέει άφθονο και ζεστό χρήμα.
Εχοντας ως στόχο την επέκταση της... πελατείας τους, άλλαξαν ρόλο και από πωλητές έγιναν αγοραστές. Οπως καταγγέλλουν, αντί να καταχωρούν αγγελίες στον Τύπο, όπως έκαναν μέχρι πρότινος, αναζητώντας υποψήφιους αγοραστές ταξί, «ξεσκονίζουν» όλες τις αγγελίες πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και τηλεφωνούν στους ιδιοκτήτες τους για να τα αγοράσουν. Δεν προχωρούν σε κανένα παζάρι, όπως συνηθίζουν να κάνουν οι μάντρες. Είναι πρόθυμοι να καταβάλουν την τιμή που τους ζητούν και επιπλέον μέσα στο ποσό αυτό να αναλάβουν να διεκπεραιώσουν και όλα τα γραφειοκρατικά. Αφού εξασφαλίσουν τα χαρτιά και δώσουν μια στοιχειώδη προκαταβολή, παίρνουν στην κατοχή τους το ΙΧ, το οποίo σπεύδουν να μεταπωλήσουν.
Συνήθως και προκειμένου να υποδυθούν τους αδιάφορους, που δεν κόπτονται για την αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, πραγματοποιούν αναπάντητη κλήση σε αυτούς που θέλουν να πωλήσουν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητά τους. Εκείνοι βρίσκουν τις κλήσεις και καλούν το νούμερο που τους κάλεσε. Η συζήτηση μεταξύ ιδιοκτήτη και ενδιαφερόμενου αγοραστή ξεκινά. Από την τηλεφωνική συνομιλία συνήθως καταλαβαίνουν με τι άτομα έχουν να κάνουν.
Αν αντιληφθούν ότι αυτός με τον οποίο συνομιλούν είναι «ζόρικος» και δεν μπορούν εύκολα να τον εκμεταλλευθούν, δεν προχωρούν στην αγοραπωλησία. «Εχουν απίστευτη ικανότητα σε αυτά» λένε πολλά από τα θύματα. Στην περίπτωση που όλα δείχνουν ότι μπορούν να εξελιχθούν απρόσκοπτα, οι κατηγορούμενοι σε πολλές κατηγορίες για σειρά περιπτώσεων απατών, δίχως να προβούν σε οποιοδήποτε παζάρι, δέχονται να καταβάλουν το ποσό που τους ζητούν οι ιδιοκτήτες των μεταχειρισμένων ΙΧ αυτοκινήτων, πρακτική δελεαστική, καθώς οι μάντρες αυτοκινήτων συνήθως «παζαρεύουν» προς τα κάτω την τιμή.
Επιπλέον προθυμοποιούνται να αναλάβουν τους ελέγχους του αυτοκινήτου, να το περάσουν ΚΤΕΟ και να προβούν στην τακτοποίηση όλων των εγγράφων και των γραφειοκρατικών διαδικασιών που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της αγοραπωλησίας. Τέλος, δίνουν μια στοιχειώδη προκαταβολή και παραλαμβάνουν τα μεταχειρισμένα, τα οποία τελικά δεν εξοφλούν, ενώ στο μεταξύ έχουν φροντίσει να τα έχουν «σκοτώσει».
«Η προκαταβολή που δίνουν σε καθέναν από τους ιδιοκτήτες δεν είναι σταθερή. "Διαβάζουν" το θύμα τους και διαφοροποιούν κατά περίπτωση το ποσό» υποστηρίζει ένα από τα θύματα των κατηγορουμένων που παρακολουθεί στενά τη δράση τους. «Είναι αδίστακτοι και πολύ καλά οργανωμένοι. Είναι μαέστροι του είδους, "διαβάζουν" αυτόν που έχουν απέναντί τους» συμπληρώνει ακόμη ένα από τα δεκάδες θύματα.
«Εχουν δυνατή έκφραση λόγου και πειθούς. Φυσικά δεν την πατάνε όλοι. Συγκεκριμένα, πριν από τρεις εβδομάδες κάποιος τους πούλησε ένα αυτοκίνητο Smart. Μετά από μία-δύο ημέρες εκείνος αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και κάλεσε δικηγόρο και Αστυνομία και του έδωσαν τα χρήματα επί τόπου. Δεν τους συμφέρει η φασαρία, δεδομένου ότι είναι πελάτες της Δικαιοσύνης και της Αστυνομίας» περιγράφει ο ίδιος μηνυτής.
Οι καταγγελίες είναι πράγματι σημαντικές και αν επιβεβαιωθούν θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις πρακτικές των επιτηδείων επιχειρηματιών. Μένει στη Δικαιοσύνη και στους λειτουργούς της να ερευνήσουν αν πράγματι όλα όσα καταγγέλλονται ευσταθούν και, αν ναι, να εντοπίσουν και να τιμωρήσουν τους υπαιτίους. Χαρακτηριστική και η επόμενη καταγγελία, σύμφωνα με την οποία, πριν από δύο εβδομάδες, μέλη της «εγκληματικής ομάδας» αγόρασαν με χρηματοδότηση ένα Mini Cooper, μαύρου χρώματος, το οποίο στη συνέχεια πούλησαν σε ανατολική χώρα, ενώ την ίδια ώρα δήλωσαν κλοπή προκειμένου να απαλλαγούν από τη μίσθωση.
Μεταξύ των υπολόγων στη Δικαιοσύνη είναι ο Αλέξανδρος Κουτσουμπέλης, του οποίου η σύζυγος είναι αυτή που το τελευταίο διάστημα επιχειρεί να συστήσει τεχνική εταιρεία. Οι «καμένες» γλώσσες των θυμάτων του άντρα της λένε ότι πρόκειται για έναν από τους πολυάριθμους «αχυρανθρώπους» που συχνά-πυκνά αξιοποιεί η συμμορία για να βγαίνει από τα αδιέξοδά της. «Και επειδή στην προκειμένη περίπτωση το αδιέξοδο είναι μεγάλο» λένε τα θύματά του που έχουν επιδοθεί σε σειρά ερευνών προκειμένου να καταφέρουν να στείλουν τους υπαιτίους της οικονομικής καταστροφής τους στη φυλακή «ο κ. Κουτσουμπέλης και η παρέα του έβαλαν τη σύζυγό του να συστήσει τεχνική εταιρεία ώστε να καταφέρουν από μια τόσο πρόσφορη αγορά όσο η αγορά ακινήτων να αποκομίσουν οφέλη εις βάρος ανυποψίαστων πολιτών που φιλοδοξούν να αποκτήσουν το δικό τους σπίτι».
Το πρώτο διάστημα της δράσης τους οι «επιτήδειοι επιχειρηματίες» κατηγορούνται ότι «αλίευαν» τα θύματά τους καταχωρώντας αγγελίες στον Τύπο με τις οποίες προσέφεραν ταξί και άδειες ταξί στις πιο ευνοϊκές τιμές της αγοράς. Με τον τρόπο αυτόν προσείλκυαν τα υποψήφια θύματά τους και στη συνέχεια τους αποσπούσαν σημαντικότατες προκαταβολές χωρίς ποτέ να δίνουν τα οχήματα ταξί ή τις άδειές τους.
«Μου έχουν προτείνει να κλέψουν άλλους για να ξεχρεώσουν εμένα»...
«Εχουν περάσει απίστευτα μεγάλα ποσά από τα χέρια τους. Εχω σκοπό να τους βάλω φυλακή. Μου έχουν προτείνει να κλέψουν άλλους για να ξεχρεώσουν εμένα. Δεν το θέλω αυτό. Θέλω να βλέπω τα χαμόγελα παιδιών και όχι τα κλαμένα τους μάτια για να γελάνε τα δικά μου. Δεν το δέχομαι να "σηκωθούν" άλλοι - όπως λένε στη γλώσσα τους - για να πάρω λεφτά εγώ» δήλωσε στο «Βήμα» ο κ. Ελευθέριος Κατακουζηνός, ένα από τα θύματα της ομάδας που πρόσφατα προσέφυγε στη Δικαιοσύνη καταθέτοντας μήνυση για τριπλή απάτη που, όπως υποστηρίζει, διέπραξαν εις βάρος του οι Γεώργιος Καρανίκας, Αλέξανδρος Κουτσουμπέλης, Κωνσταντίνος Λογοθετίδης και Κωνσταντίνος Παυλόπουλος.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στη μήνυσή του, του πούλησαν μια άδεια, ένα όχημα ταξί και δύο ΙΧ αυτοκίνητα, για την αγορά των οποίων τους έδωσε το δικό του αυτοκίνητο, το οποίο είχε ηλικία κυκλοφορίας μόλις λίγων μηνών. Ο μηνυτής στο δικόγραφό του περιγράφει: «Και ενώ περίμενα να έρθει το αυτοκίνητο πάνω στο οποίο θα χρεωνόταν η άδεια ταξί που θα αγόραζα, άρχισαν ξαφνικά να μου λένε ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα στον εκτελωνισμό του αυτοκινήτου γιατί δήθεν δεν πληρούσε κάποιες προϋποθέσεις και να μην ανησυχώ και ότι είναι τίμιοι άνθρωποι και θα τελείωναν την επόμενη ημέρα τον εκτελωνισμό και διάφορες άλλες τέτοιες προφάσεις και δικαιολογίες, τις οποίες και καλόπιστα πίστεψα, και έφυγα εμφανώς στενοχωρημένος και απογοητευμένος, γιατί αφενός είχαμε δώσει τα χρήματα αυτά στον Καρανίκα και στη συμμορία απατεώνων, που τότε δεν γνώριζα το ποιόν τους, χωρίς να έχουμε μια εγγύηση στο χέρι μας ότι θα αγόραζα τελικά την άδεια ταξί παρά μόνο μεγάλα λόγια και υποσχέσεις από ανθρώπους που, όπως αποδείχθηκε τελικά, ήταν αδίστακτοι απατεώνες και καταχραστές της καλοπιστίας ανθρώπων σαν και εμένα, που ήμουν ένα από τα θύματά τους».
Οι προσφεύγοντες στη Δικαιοσύνη δεν δηλώνουν αισιόδοξοι γιατί οι πολυάριθμες δικογραφίες εις βάρος των κατηγορουμένων ερευνώνται από διαφορετικούς ανακριτές, με αποτέλεσμα οι κατηγορούμενοι να μη θεωρούνται «επαγγελματίες απατεώνες», να μην προφυλακίζονται και να εξακολουθούν τη διάπραξη νέων κακουργημάτων.
Την ανησυχία του για την πορεία της υπόθεσης του κ. Ελευθέριου Κατακουζηνού εκφράζει μιλώντας στο «Βήμα» ο δικηγόρος του κ. Δ. Σακαλόγλου: «Καταθέσαμε τη μήνυση εδώ και τέσσερις εβδομάδες. Χρεώθηκε σε εισαγγελέα Πρωτοδικών, ο οποίος την απέστειλε με την ένδειξη του κατεπείγοντος στο Τμήμα Οικονομικού Εγκλήματος της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής που θα διενεργήσει την προανάκριση. Δυστυχώς το Οικονομικό Εγκλημα, τέσσερις εβδομάδες τώρα, όπως οι αρμόδιοι μας ενημερώνουν, δεν έχει ακόμη λάβει ή ενημερωθεί για τη συγκεκριμένη δικογραφία».
Το ΒΗΜΑ, 02/03/2008 , Σελ.: A45
http://allazoume.first-forum.com/forum-f21/topic-t337.htm#1041
Δημοσίευση σχολίου