ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ

ΔΙΑΚΥΡΥΞΗ 3ΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 1974 _______________________________________________________

Σάββατο 19 Απριλίου 2008

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

Έχω γράψει για την διαδικασία εκλογής Συνέδρων για το 8ο Συνέδριο στην Δημοτική Οργάνωση Βαρνάβα και για τις ενστάσεις που υπέβαλα.
Η μια εκ των δύο απορρίφθηκε από την ΕΚΑΠ, η άλλη αγνοήθηκε (πήγε άραγε στην ΕΚΑΠ ποτέ;).
Για την απορριφθείσα ένσταση η ΕΚΑΠ αποφάσισε την πραγματοποίηση έρευνας, η οποία μέχρι τώρα δεν έγινε.
Μήπως επειδή τελείωσε το Συνέδριο ξεχάστηκαν όλα;
Και τα ζητήματα Δημοκρατίας;
Δεν είναι σημαντικά για ένα Σοσιαλιστικό Κόμμα;
Εγώ επιμένω...
Έστειλα στην ΕΚΑΠ και στον Συνήγορο Μέλους το πιο κάτω email:

"Την 24/2/2008 κατά την διαδικασία εκλογής συνέδρων για το 8ο Συνέδριο του κινήματος υπέβαλα 2 ενστάσεις (βλ Συνημμένο) προς την υποτιθέμενη Εφορευτική Επιτροπή (για την ακρίβεια δεν υπήρχε ΚΑΝΕΝΑ μέλος της Εφορευτικής Επιτροπής Βαρνάβα, αλλά μέλη Εφορευτικής Επιτροπής Καπανδριτίου).
Η ΕΚΑΠ αποφάνθηκε επί μίας εκ των δύο ενστάσεων (βλ. http://www.pasok.gr/portal/gr/000F4240/Data/PINAKAS%20G(76).pdf) ότι αυτή απορρίπτεται και ότι παραπέμπεται για έρευνα.
Επειδή τα θέματα Δημοκρατίας είναι για εμένα (κι ελπίζω και για το Κίνημα) πολύ σημαντικά, επιμένω στην διερεύνηση από την ΕΚΑΠ ή τον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΜΕΛΟΥΣ του ζητήματος και τον καταλογισμό ευθυνών για την παρωδία εκλογών που συντελέσθηκε, γελοιοποιώντας το Κίνημα στην Τοπική Κοινωνία.
Παρακαλώ να έχω μια απάντηση για την προβλεπόμενη διαδικασία."
Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι,έστω και μόνος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: